Algemene voorwaarden van Trimsalon Kim 

AFSPRAAK EN ALGEMENE VOORWAARDEN
Behandelvoorwaarden van het Bardiergilde - Trimsalon Kim

Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen Trimsalon Kim en de eigenaar/houder
van het te behandelen dier in de salon. Waarop deze algemene voorwaarden van toepassing zijn verklaard.

Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk
of elektronisch zijn overeengekomen.

Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folders of andere publicaties van Trimsalon Kim binden
niet.

Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met deze voorwaarden

TARIEVEN

Een samengestelde prijsopgave verplicht Trimsalon Kim niet tot het verrichten van een gedeelte van de
opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.

De klant verbindt zich ertoe aan Trimsalon Kim de afgesproken prijs te betalen. Indien er vooraf geen prijs is
besproken, gaat Trimsalon Kim ervan uit dat de klant op de hoogte is van de geldende tarieven. Deze
tarieven zijn te vinden onder het kopje: Tarieven.

Er kan een meerprijs worden gerekend indien het te behandelen dier klitten, vlooien, teken of luizen heeft, of
als het dier in een slechte vachtconditie wordt aangeboden. Ook wanneer het dier moeilijk of agressief
gedrag vertoont, kan een meerprijs worden gehanteerd.

AANSPRAKELIJKHEID

Door opdracht te geven aan Trimsalon Kim erkent de klant dat de salon een inspanningsverplichting heeft.

Trimsalon Kim zal zich naar beste kunnen inspannen om het gewenste resultaat te bereiken. Echter, het
resultaat kan niet worden gegarandeerd. De salon is niet aansprakelijk voor het niet of niet-volledig bereiken
van het gewenste resultaat, noch voor schade als gevolg van behandelingen bij een geklitte vacht waarbij
vooraf is uitgelegd dat hier risico's aan verbonden zijn. Door akkoord te gaan met de behandeling aanvaardt
de klant deze risico's.

De trimster garandeert dat de behandeling in de trimsalon wordt uitgevoerd met vakbekwaamheid en maakt
gebruik van deugdelijke middelen en materialen.

De trimster mag ervan uitgaan dat het te behandelen dier in goede lichamelijke conditie verkeert. Bij
omstandigheden die van invloed kunnen zijn op de behandeling (zoals medicijngebruik, allergieën,
gedragsproblemen, enz.) dient de eigenaar deze vooraf te melden. Een slecht onderhouden vacht kan een
afwijkend eindresultaat geven.

KLACHTENPROCEDURE

Is de behandeling niet naar verwachting, dan dient de klant dit binnen 48 uur na de behandeling kenbaar te
maken bij de trimster. De klant dient de trimster de gelegenheid te geven de klacht op te lossen, bijvoorbeeld
via een nieuwe behandeling. De trimster is niet verplicht het geld terug te geven. Het doel is altijd om het dier
met een tevreden resultaat te behandelen. Indien hiervoor een andere behandeling nodig blijkt, zijn de extra
kosten voor rekening van de klant.

De trimster aanvaardt geen aansprakelijkheid indien de klant aandringt op bepaalde werkzaamheden tegen
het advies van de trimster in. Indien de trimster zich niet kan vinden in de gevraagde werkzaamheden, mag
zij de afspraak weigeren.

Reacties op deze algemene voorwaarden kunnen worden gemaild naar: info@trimkim.nl. Er wordt
gestreefd naar een reactie binnen 24 uur.

NO-SHOW BELEID

Waarom hanteert Trimsalon Kim een 'no-show' beleid?
Omdat Trimsalon Kim transparantie en duidelijkheid belangrijk vindt. Het is niet wenselijk om
'no-show'-kosten door te berekenen aan trouwe klanten via hogere behandelingsprijzen.

De voorwaarden zijn als volgt:

- Annuleren tot 48 uur voor de afspraak = gratis

- Annuleren binnen 24-48 uur voor de afspraak = 50% van de behandelkosten
- Niet op komen dagen / vergeten / te laat = 100% van de behandelkosten

(Te laat houdt in: niet op tijd aanwezig zijn waardoor de behandeling niet kan doorgaan binnen de geplande
tijd).

De no-show incasso wordt behandeld door het bedrijf 'Ik Kan Niet Meer B.V.'.

AANSPRAKELIJKHEID KLANT (EIGENAAR)

Indien het dier schade veroorzaakt aan personen, andere dieren of aan eigendommen (roerend of
onroerend) binnen de salon, is de eigenaar volledig aansprakelijk voor de geleden schade. Trimsalon Kim
adviseert de eigenaar om een WA-verzekering af te sluiten voor het dier.

VRAGEN?

Heeft u vragen over de algemene voorwaarden? Neem gerust contact op, ik help u graag verder.